Notifikace umí zvýšit prodej v aplikacích

Chcete po dlouhých měsících opět zvýšit prodej ve své aplikaci? Chcete opět probudit zájem zákazníků a zažehnat jejich neaktivitu? V tom případě vám budou hrát do karet notifikace čili krátká oznámení, která se mohou zasílat nejen z dané mobilní aplikace, ale také z webové stránky. Notifikace je zkrátka upozornění, které většinou informuje o aktuálních akcích, nově přidaných věcech nebo článcích, také upozorňují na ponechané zboží v košíku. Je to však také způsob, jak se může podnik zákazníkovi připomenout. A to přesně potřebujete pro zvýšení svých prodejů. 

Zaměřme se tedy konkrétně na mobilní aplikace, které jsou dnes do mobilních telefonů stahovány prakticky denně. Průměrně ve svých mobilních telefonech má každý člověk zhruba třicet aplikací, které nemaže, ani když je dlouho nepoužívá. To říkají nedávné průzkumy a výsledky dlouholetých statistik. Skrze mobilní aplikace je možné posílat takzvané push notifikace čili krátká oznámení, která cílí přesně na relevantní zákazníky a přesvědčují je o nákupu. Je však třeba, aby notifikace byly krátké, úderné a nikoli příliš dlouhé. 

Notifikace míří k tomu pravému a velice rychle

Pokud se vytvoří push notifikace, které poputují k zákazníkovi z mobilních aplikací (a to dokonce ve chvíli, kdy je ani nepoužívá), může to zvýšit prodej v aplikacích. Notifikace totiž míří přesně k tomu pravému zákazníkovi (rozhodují se podle předchozího chování v aplikaci, a tak oslovují ty, u nichž je větší šance na akci). Navíc míří k zákazníkovi velice rychle – dokonce často v momentu, kdy je pravděpodobné, že o nákupu v aplikaci zákazník uvažuje. 

Není to obtěžování

Možná si říkáte, že notifikace jsou velkým zásahem do soukromí zákazníka. Jenže pravdou je, že to tak není. Notifikace nejsou obtěžování, je to naopak něco, co lze hravě vypnout a zapnout v nastavení. Je jen na zákazníkovi, jestli si nechá upozornění zasílat nebo jestli si nechá uniknout oznámení o akcích, novinkách a dalším.